27.1.11

Sate Haji Samuri dah tak sesedap dulu

Kenapa ek dah tak sesedap dulu? Orang cakap sebab pelanggan die dah terlalu ramai, so die kena tingkatkan produktiviti. Apa yang company ni buat, men-subkan kerja2. Ala, same je dalam construction line. So, originality of sate Kajang dah makin hilang, servis pon dah tak sebagus dulu. Orang order ayam, bagi daging la. Orang order air laici, bagi air gula la. Tapi, satu benda je kot yang buat still ramai orang berkunjung ke Medan Sate Kajang tu, the gravy@kuah. Serius aku suka kuah die. Tak berubah dari zaman tok nadok die punye rase.

Aku cerita pon sebab aku pergi mengembangkan perut aku kat sana semalam. Lepas dah melantak, kitorang pergi la timbang2. Jeng3....



Ok, disebabkan ada taman permainan kat sebelah Medan Selera ni, Chenko si tak matang ajak main jongkang-jongket (act aku pon mmg suka main, demn, sapa yang tak matang ni?). The result macam yang boleh tengok dalam gambar.

Bulat tu aku la sebab aku menang 2 kali. Zati looser. haha :D

Apa eh yang jadi pastu? Pastu dorang balik la. Jauh tau dorang datang nk makan sate (sbb dibelanja). Zati datang dari Puchong semata2 makan 5 cucok sate je -.-" Aigoo... En. Cokia xpayah cakap la. Sebab tu even badan kering, different berat dia dgn aku tak byk mana~

posto2: Hari ni aku pergi kerja awal sebab tido lambat semalam ??

4 comments:

zyra j said...

weh g mkn sate xajak. -.-"

Aini Khadijah said...

Huhu...cik ros, sori ye x ajak.
tak well plan pon.
Lagipon stat makan pon pukul 9, habis tengah malam..
kesian kamu,esoknya kerja pule...
nanti kite g makan chilis ok?
haha (xbayar hutang lagi)

zyra j said...

haha :D ok da gembira dgn pujukan. :P

Aini Khadijah said...

haha...makan pujuk budak ni~